Leduc Autoschades 16 jaar sponsor.

11-10-2017 10:48

Leduc Autoschades is al 16 jaar sponsor van de Wielervereniging Oisterwijk (WVO). De naam van genoemde sponsor heeft dus al 16 jaar op de vertrouwde rood wit blauwe shirts gestaan. De WVO is onlangs overgestapt naar een nieuwe outfit en vond dat een mooie gelegenheid om Leduc Autoschades het nieuwe shirt te overhandigen in een lijst. Het nieuwe shirt werd overhandigd door vz Jac van Herel en Erelid van de WVO Jan Bekkers aan Lia en Harm Leduc. De voormalig eigenaar van Leduc Autoschades, Herman Leduc, is ruim 30 jaar lid van de WVO geweest en altijd betrokken gebleven bij de vereniging. Hij is een jaar geleden veel te vroeg overleden. De adviezen die hij had voor het te ontwerpen shirt zijn allemaal gerealiseerd.

Dank aan Leduc Autoschades voor de financiele steun aan de WVO.

Rechts op de foto Harm Leduc, midden Lia Leduc en links vz Jac van Herel.