Nieuwe sponsor CC 53-11

14-01-2017 16:51

Op 14 januari 2017 is een driejarig contract afgesloten tussen de Wielervereniging Oisterwijk en Cycle Center 53 - 11 te Zaltbommel.

Tevens hebben alle leden van de Wielervereniging Oisterwijk een geheel nieuwe wieler outfit in ontvangst kunnen nemen. De Wielervereniging Oisterwijk is natuurlijk byzonder blij dat deze overeenkomst kon worden afgesloten. In een zeer uitgebreide winkel, met vele soorten race- en mountainbikefietsen. Heel veel wielerkleding en veel fietsonderdelen liggen of staan uitgestald. Ook een eigen reparatie afdeling is aanwezig. Kortom de wielervereniging Oisterwijk met hun leden zijn blij met deze aanwinst.

Contractondertekening met Sandra van Tuijl, namens CC 53-11 en Voorzitter van de WVO Jac van Herel.